CRM – riadenie vzťahov so zákazníkmi.

Každý z nás vie, že za úspechom akejkoľvek firmy stoja práve verní zákazníci, ktorí sú spokojní s produktmi, ktoré firma vyrába a oceňujú aj jej prístup k svojim klientom a zákazníkom. Každá firma musí svojim klientom venovať dostatočnú pozornosť, zaujímať sa o ich požiadavky a riešiť prípadné vzniknuté problémy.Vzťahmi so zákazníkmi sa zaoberá CRM (Customer relationship managemet), ktorý sa zameriava na zvládnutie všetkých vzťahov medzi firmou a klientom. CRM systém sa zameriava hlavne na udržanie existujúcich zákazníkov a na rozširovanie ponuky produktov, ktoré by mohli zákazníka osloviť. Vďaka CRM systémom sa zvyšuje predajnosť produktov a zároveň aj spokojnosť zákazníkov. Manažéri v predajných oddeleniach tak majú možnosť sledovať efektivitu práce svojich zamestnancov a zároveň sa dozvedieť aj o problémoch, ktoré vznikajú v súvislosti so zákazníkmi. Výhodou takýchto CRM systémov je možnosť integrovať ich s ďaľšími aplikačnými platformami, ako napríklad Microsoft Sharepoint. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>